Маркетингові майданчики мережі "Компетентність долає корупцію" (КДК) - це суб'єкти господарювання, які спеціалізуються на організації тренінгів (торгово-промислові палати, дорадчі служби та інші юридичні і фізичні особи, до яких бізнес зазвичай звертається за отриманням знань та консультацій.
Інфо для власників майданчиків
Роль маркетингових майданчиків, які здійснюють поширенні інформації про продукти членів мережі, організують проведення тренінгів для бізнесу, надання консультацій можуть відігравати будь-які юридичні та фізичні особи, які зацікавлені у здійсненні такої діяльності.
Маркетинговими майданчиками можуть бути торгово-промислові палати, бізнес-асоціації та інші громадські організації, івент-агенції тощо.
Пропозиції маркетингового майданчика щодо роботи з тренінговими та консультаційними продуктами можуть бути адресованими як всім членам мережі КДК, так і їх обмеженому колу.
Обсяг пропозицій щодо роботи з продуктами членів мережі визначається маркетинговим майданчиком на свій розсуд.
Відносини між власниками маркетингових майданчиків та власниками продуктів будуються на договірній основі.
На перших етапах розвитку мережа КДК не висуває вимог до маркетингових майданчиків, покладаючи визначення умов співпраці на рівень договору між членом мережі та маркетинговим майданчиком.
Координаційна рада мережі на перших етапах збирає інформацію про проблеми, які виникають у взаємодії тренерів та консультантів з маркетинговими майданчиками, і на основі такого досвіду розробляє типовий договір між маркетинговим майданчиком та власником продукту.
Мережа планує в наступному запровадити сертифікацію маркетингових майданчиків на таких самих засадах, як і для безпечності та якості продуктів харчування та якості тренінгових та консультаційних продуктів (формування кваліфікаційних вимог, незалежний аудит, сертифікація).
Мережа не є маркетинговим майданчиком тренінгових або консультаційних продуктів - вона є простором, який підтримує формування, вдосконалення, розвиток таких продуктів та надає можливості їх донесення до споживача.
Для інформування тренерської спільноти про можливості поширення інформації про продукти, організації тренінгів, залучення бізнесу до консультацій потрібно скористатися кнопкою "Заявити майданчик", яка розміщена вище.
Інфо для власників продуктів
Маркетингові майданчики у відносинах з власниками продуктів діють так само, як традиційні оператори ринку та торгові мережі. Вони можуть або брати продукти у роботу або відмовляти у тому їх власнику, базуючись на власних уявленнях, корпоративних правилах та інтересах.
Маркетингові майданчики співпрацюють з тренерами мережі у визначеному ними самим обсягах.
Маркетингові майданчики можуть спеціалізуватися на певних форматах або аспектах маркетингової діяльності, у тому числі дистанційних, пропонувати певні комбінації своїх послуг, запроваджувати дисконтні програми та акції.
Власники продукту будуть свої відносини з маркетинговими майданчиками самостійно на договірній основі. У разі виникнення спорів та конфліктів сторони договору можуть ставити до відома Координаційну раду, Комітет з питань етики та інші структури мережі, поширювати інформацію в групах соціальних мереж, які функціонують в мережі.
На перших етапах розвитку мережі КДК функціонування структури з арбітражу чи інших форматів розв'язання спорів не передбачене. Однак у разі потреби такі структури можуть бути сформовані за ініціативою членів або маркетингових майданчиків мережі.
Мережа не є маркетинговим майданчиком для тренінгових або консультаційних продуктів її членів - вона є простором, який підтримує формування, вдосконалення, розвиток таких продуктів та надає можливості їх донесення до споживача через маркетингові майданчики, заявлені в мережі
Перелік маркетингових майданчиків мережі різних типів міститься на цій сторінці у вікнах, що розгортаються після натискання на галочку.
Для того, щоб розпочати переговори з маркетинговим майданчиком про роботу зі своїми тренінговими чи консультаційними продуктами, натисніть на назві відповідного маркетингового майданчика і скористайтеся можливостями спілкування, які надаються на сторінці мережі
Торгово-промислові палати
Сумська торгово-промислова палата
Донецька торгово-промислова палата
Кіровоградська торгово-промислова палата
Хмельницька торгово-промислова палата
Київська обласна торгово-промислова палата
Вінницька торгово-промислова палата
Рівненська торгово-промислова палата
Херсонська торгово-промислова палата
Харківська торгово-промислова палата
Громадські організації
ГО "Ресторанна гільдія"
ГО "Продовольча безпека України"
ГО "Споживча довіра"
Бізнес асоціації
ГС "Аграрний союз України"
ВГО "Українська аграрна конфедерація"
Дорадчі служби
Дорадча служба
Заклади освіти
Національний торгово-економічний університет (Київ)
Сумський національний аграрний університет (Суми)